Berlin


Już pół roku temu planowałyśmy z Małgosią z bloga Można wszystko wypad do Berlina na foty, co faktycznie doszło w tym tygodniu do skutku. Wszystko przebiegło pomyślnie i finalnie obie jesteśmy zadowolone i z wyjazdu i z efektów. Mam dla Was dzisiaj sporą garść zebranych po drodze kadrów i szczyptę backstage'u.



Turystyka XXI wieku, ajfony, ajpady, ajcoś tam, wszystko idzie w ruch, backstage musi być :>
Rzut wolny ananasem
Ku wytchnieniu duszy
Berliner Dom
i mozaikowa fontanna, która skradła moje serce

Komentarze

  1. Cudne fotografie! Pełne życia, kolorów, ruchu, jak i spokoju oraz delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaał! Jakie zdjęcia! Jak zawsze pełen profesjonalizm!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jejku jakie przegenialne zdjęcia wyszły :o naprawdę świetnie, bardzo przyjemnie się ogląda. Jakim aparatem wykonane? świetna sprawa :)
    buziaki i zapraszam do siebie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to miasto! jest klimat! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Przez chwilę poczułam się tak, jakbym sama tam była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia, naprawdę jestem pod wrażeniem :) Sama miałam przyjemność być w Berlinie u znajomych, bardzo miło wspominam wyjazd choć pogoda była w kratkę to pierwszego dnia pobyty zdążyłam się opalić podczas zwiedzania, no ale to było z 2-3 lata temu, grunt że jest co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też planowałam ze znajomymi wypad do Berlina, ale zupełnie nie mogłyśmy dograć terminu. A szkoda! Może uda się na jesień ;)

    Pokażesz zdjęcia właściwe również? Nie tylko bekstejdżowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie w sierpniu planowałam wypad do Berlina, może się uda :)) Te zdjęci są naprawdę piękne, jeszcze bardziej mnie zachęciły do wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz