No więc tak wyglądają nowe efekty mojej współpracy z Wro 4 Inspiration, a właściwie pewien ich wycinek. W ten piątek znowu wyruszamy w teren. Prawdopodobnie znowu z samego rana.
Dzisiaj natomiast miałam przyjemność pospacerować po naszym, jakże pięknie dzisiaj osłonecznionym Wrocławiu wraz z Kasią, której również poczyniłam garść zdjęć i zapewne wkrótce będą one dostępne na jej blogu .
Przed końcem roku dużo pracy, a i nowy rok zapowiada się pracowicie. Korzystam z krótkich chwil odpoczynku, ale i z tym ostatnio bywa ciężko. Zdarza się bowiem, że kubki odpadają od uszek i lądują na podłodze, a wtedy już wszystko stracone.



Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, stylizacja świetna i ciekawy komin ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Ciekawa jestem kolejnych efektów współpracy! Te zdjęcia we troje fajne - kojarzą mi się z ulicami Nowego Jorku w latach 80. i 90. Taka zgrana ekipa, która podbija świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. Najbardziej przedostatnie

    OdpowiedzUsuń
  4. miło było uczestniczyć ;) czekam na piątek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce wybraliście na zdjęcia. Zdjęcia jak zwykle fantastyczne. Muszę znowu się z Tobą umówić.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oryginalna postać! Wow! Genialnie wygląda ta dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i ich styl!

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurtka, czapka, buty... włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz