Broadchurch



Dzisiejszy post zakończy już serię z mojego plażowania, jednak jeśli lubicie morze, klify i tego typu klimaty to mam dla Was pod ręką serial. Broadchurch. Serial niby detektywistyczny, ale tak naprawdę najistotniejsze są w nim pięknie pokazane mechanizmy zachowań małych społeczności, ale i pojedynczych jednostek wobec pewnych anomalii. Świetne kadry i ujęcia, które raz po raz dawały wrażenie wyizolowania dziejących się momentów (lubię takie zabiegi :>), można naprawdę nasycić oczy. Denerwowały mnie szczegóły, ale nie będę już o nich wspominać, bo być może podczas oglądania nawet nie zwrócą waszej uwagi.




Tęsknię za tamtym powietrzem, piaskiem i sosnowym lasem.



Komentarze

  1. Na zdjęciach morze i Ty i nic więcej.Cudne zdjęcia z morzem w tle. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia!!

    zapraszam ,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to już koniec serii plażowania, bo uwielbiam nasze polskie morze. A z resztą.. uwielbiam każde morze! No i Ciebie przed nim/w nim..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno, zachwycasz!. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Morze, Ty, ta śliczna sukienka, ale mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jesteś genialna, od Ciebie kochana nie idzie oderwać oczu. Ty nie pokazujesz mody, tylko sztukę, każdy zestaw, każde zdjęcia to sztuka, to forma najwyższego! To najcudowniejsze co może być... Pisz, uwieczniaj, bądź, o tyle Cię proszę! <3 ;*** Chudzinko! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Cię uwielbiam! Dlatego piszę takie miłe rzeczy ;*** <3

      Usuń
  8. jesteś przepiękna. Za każdym razem, to myślę, jak tu wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely photos! I love the scenery! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. you look absolutely stunning
    beautiful pictures
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś przepiękna, a zdjęcia są rewelacyjne, przypominają mi sesję z katalogu H&M:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem jestem pod dużym wrażeniem Twoich zdjęć! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaj jak pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia! "Siatka na ryby" również zachwyca. Jest ciekawie!

    U mnie dzisiaj również plażowo - jednak bardziej zwiewnie :) - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  15. to chyba mój Twój ulubiony nadmorski wpis! Zdjęcia są piękne, a Ty wyglądasz zachwycająco. Jesteś dowodem na to, że naturalność i prawda sama się obroni i nie potrzebuje do tego ozdobników.

    Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, niesamowity blog :o Jestem pod wrażeniem, jesteś piękna..wyglądasz nieziemsko, bardzo dobre zdjęcia, tak przyjemnie się je ogląda ♥ I dziękuję za przemiły komentarz u mnie, naprawdę miło :)) może zaczniemy się obserwować? byłabym bardzo szczęśliwa :) czekam na odpowiedź u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Broadshurch oglądałam dla Tennanta - ale cały serial skradł moje serce. Czytałam ostatnio "Trafny wybór" J.K. Rowling i w głowie widziałam właśnie książkę przełożoną na język serialu podobnego w klimacie do Broadchurch. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie z Tennantem mam problem, cośś mi nie podchodzi...

      Usuń
  18. piękne zdjęcia, wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie... jak widać na plaży też można wyglądać mega modnie!

    https://www.facebook.com/pages/Make-Me-Trendy/569867759713914

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, niesamowity klimat :). A trailer Broadchurch jest bardzo zachęcający, zdecydowanie muszę sprawdzić ten serial (zwłaszcza patrząc na obsadę - David Tennant i Rory aka Arthur Darvill <3).

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz bloga pełnego świetnych zdjęć, zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz