.

.

niedziela, 12 kwietnia 2015

O czym mówią sześciolatki i garść kadrów z Łazienek



Wow! Takich upałów spodziewałam się raczej pod koniec maja, niż na początku kwietnia, ale grzechem byłoby narzekać wobec takiego obrotu spraw. Ludzie wylali się na ulice, do parków, porozsiadali się na ławkach, trawnikach i gdziekolwiek tylko się da. Kolejka do Polish Lodów była wczoraj (dzisiaj pewnie też będzie) tak ogromna, że już na starcie odpuściłyśmy z siostrą i podreptałyśmy do Tralalala (wzięłam sobie standardowo grejpfruta, trochę jakby niedojrzały agrest i pistację). Było tak ciepło, że najchętniej założyłabym już sandały (które już zresztą zostały wyciągnięte i grzecznie czekają na swoją chwilę). Niektóre sześciolatki podobno już mówią, że to nie wiosna, ale lato już przyszło. Coś jest na rzeczy moi mili.



13 komentarzy:

  1. What a beautiful place. Imagine living like that.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jeszcze wiosna, ale lato powoli przydreptuje!
    piękne zdjęcia Kokijaże.

    pozdrawiam z wiosennym uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fishboard jest mniejszy o połowe jak nawet nie więcej od zwykłej deski ;) Dlatego idealnie nadaję się dla dziewczyn jak i początkujących. Z czasem planuję kupić longboarda bo nieźle się wkręciłam. Zapraszam do mnie częściej! ;)
    Co do Twoich zdjęć... Dziewczyno masz oko do fotografii. Twoje zdjęcia są fantastyczne. Byłabym wniebowzięta i szczęśliwa mając przy boku kogos tak zdolnego jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fishboardem można jeździć wszędzie a najlepsze jest to że jest mały i fajnie się go trzyma ;) (wygodny)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kadry, jak zawsze zresztą. Mój luby tak się podekscytował tym słońcem, że teraz ma twarz i kark w kolorze buraka :D A ja, pomimo tego, że byłam chora, też wyszłam na dwór i ech.. coś pięknego. A dziś ulewa. Przynajmniej u mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też się trochę przyrumieniłam, za długo po mieście biegałam bez filtra na twarzy, a wiadomo, że skóra po zimie wrażliwsza na mocne słońce :< muszę niedługo po jakąś nową 50tkę się wybrać do rossmana.

      Usuń
  6. Ten Paw jest piękny <3 Ja nie miałam okazji wykorzystać tej pogody, bo siedziałam w weekend w pracy :) Nadrobię innym razem :) Powiedz mi tylko słoneczko jakim obiektywem są robione te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, w Łazienkach to ja byłam z 7 lat temu!!! Pięknie je pokazałaś na zdjęciach!!!
    Dla mnie mogłoby być już lato. Prognozy długoterminowe lekko mnie jednak niepokoją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz i Ty mnie zaniepokoiłaś, idę zobaczyć na prognozy...

      Usuń
  8. O mamo! Jakie piękne kadry! Kochana naprawdę robisz fantastyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodkie wiewiórki! Ale ta wiosna trochę już się popsuła :(

    OdpowiedzUsuń