.

.

sobota, 28 lutego 2015


Nie od dziś wiadomo, że wiosna sprzyja porządkom, a że wygląda na to iż na jakieś większe mrozy już się nie zanosi to i baczniej zaczęłam przyglądać się swojej szafie. Schowałam już najgrubsze swetry. Wyciągnęłam też parę lżejszych bluzek, które do tej pory schowane były razem z resztą letniej garderoby. Kupiłam już pierwsze materiały na wiosenno-letnie sukienki.Przydałby się również jakiś swap, co by pozbyć się paru rzeczy. Oj tak, swapy bywają bardzo pożyteczne przy okazji wiosennych porządków... Trzeba będzie coś pomyśleć pod tym kątem.



13 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! ^.^
    Mi również przydałby się jakiś swap, bo szafy już domknąć nie mogę xd

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory :)
    u mnie jak był bałagan tak jest, a nawet się powiększa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Nie mogę się wprost napatrzeć! Do tego świetny zestaw, piękne kolory - zestaw idealny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super płaszcz! a zdjęcia mają świetny klimat. jak zawsze u Ciebie!
    ja jeszcze grubych rzeczy nie chowam, trochę jeszcze marznę ;) z chęcią wskoczyłabym w półbuty, ale obawiam się przeziębienia, a mam tyle rzeczy na głowie, że muszę być zdrowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pergola <3 Piękne zdjęcia!
    Świetną masz kurtkę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing
    Beautiful coat and fabulous pictures

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się za każdym razem zdjęciami na Twoim blogu, ale te są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, nie wierzę! Pamiętam, jak wiele lat temu zafascynowana przeglądałam Twojego photobloga, a teraz trafiłam też na bloga! Jestem pod wrażeniem postępu, jakiego dokonałaś! Pozdrawiam i zdecydowanie będę wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! :D Ale, że jeszcze photoblogaa? Toż to tyle lat temu! :D
      Dzięki piękne i pozdrawiam! :))

      Usuń