.

.

czwartek, 7 sierpnia 2014



Lubię słońce. Nie lubię się opalać. Bez kremu z filtrem UV 50 na twarzy i w torebce nie ruszam się z domu. Osobom, które z troską mówią mi: mogłabyś się trochę opalić, ja z również z troską w głosie odpowiadam: please, go fuck yourself. Nie zależy mi na tym. Nie zależy mi na przebarwianiu się mojej skóry. Nie zależy mi na idealnej fryzurze, ani kolorowych tipsach. Nie dbam o to czy wychodzę z makijażem, czy bez niego. Nie potrzebuję kolczyków ani naszyjników. Nie marzę o torebce chanel. Nie śnię o louboutinach. Nie zastanawiam się nad tym, który tusz do rzęs będzie dla mnie najlepszy. Raczej nie poświęcam czasu na prasowanie moich ubrań. Nie głowię  się godzinami nad tym, w co się ubrać, chwytam za wieszak i ubieram. Jest tyle innych rzeczy, którym lepiej poświęcić swój czas. Jest tyle innych spraw, o które warto dbać.
Całą reszta jest mi mniej lub bardziej obojętna.








20 komentarzy:

  1. Ten tekst dał mi do myślenia.
    Wyglądasz świetnie w tej czarnej sukience ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. z urodą jak Twoja niewiele trzeba się postarać żeby świetnie wyglądać ;) właściwie w ogóle nie trzeba ;) Twoje ubrania są tłem dla Twojej osobowości i urody, zwłaszcza że kierujesz się głównie prostotą w ich dobieraniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ubrana nie przebrana" napisała mniej więcej to samo co i ja myślę. Dobrze, że pierwsze co u Ciebie widać to osobowość. Reszta... reszta może być zmienna, prosta i zwariowana, ale na pierwszym planie i tak jesteś Ty :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tak piękną figurę, typ urody i wyczucie stylu, że nie musisz przejmować niczym, ale tekst daje do myślenia, a zdjęcia są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. omg!
    piękny czarny look!
    świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i bardzo zgrabne nogi, jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okulary ;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwestii opalania, nawet jakbym nie chciała to i tak sie opale - taka karnacja. Ale co do makijażu mam to samo. Nie obchodzi mnie czy wyjde bez, czy z . Nawet do zdjęć się nie zawsze maluję, poza podkreśleniem oka;-) Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalistyczne, ale jakże perfekcyjnie! Seksownie, zmysłowo, modnie, cudownie! Po prostu mam ochotę wyściskać Cię za tą stylizację, haha :D Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie dlatego wszystko na Tobie zawsze tak świetnie leży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto, ładnie! <3
    Bardzo ciekawie u Ciebie, zostaję na dłużej obserwując :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Bardzo podoba mi się to jak piszesz! Idealnie odpowiada mi Twoja nieopalona cera! A nazwa Twojego bloga staje się po prostu moją miłością! Pisz i pokazuj więcej i częściej bo będę tu zdecydowanie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń