.

.

niedziela, 17 sierpnia 2014



Hej, hej! W końcu dorwałam godnego następcę mojego ostro zmordowanego już, czarnego kapelusza! Uh... to się nazywa slow fashion, na kapelusz w tym typie czaiłam się chyba z rok, ale absolutnie nie żałuję tego czasu, bo dzięki temu nie musiałam iść w półśrodki i zakupywać, kapeluszy, które były pozornie spoko, ale nie miały tego czegoś (jeśli wiecie co mam na myśli). Byłam spokojna, zachowywałam rozsądek, na wybrakowane modele spoglądałam obojętnym wzrokiem. W między czasie docierałam mój kochany stary kapelusz. Mimo zdezelowania i tak lepiej potrafił trzymać kształt ronda niż szmatkowate, często smętnie oklapnięte kapelusze, które można było spotkać na półkach sieciówek. Nie żeby ten nie był z sieciówki, co mnie w zasadzie zdziwiło, kiedy nasze drogi się skrzyżowały w przestrzeni sklepowej H&Mu. Zbadałam go jednak, przymierzyłam i cóż, fason idealny, jakość materiału pozwalająca dać jej kredyt zaufania, a na dodatek jedna sztuka w optymalnym rozmiarze (taki co to tak szybko nie spadnie przy pierwszym lepszym podmuchu wiatru). No cóż oby służył równie mężnie co jego poprzednik, tylko tego sobie życzę.




17 komentarzy:

  1. You look absolutely stunning
    Gorgeous top

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ale petarda! Foty, Ty, kapelusz! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba! idealny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! JEstem pod dużym wrażeniem, odważnie wyglądasz- mi bardzo się podoba ten look ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kapelusz! ja tej jesieni również inwestuję w czarne nakrycie głowy, mam już nawet model wybrany!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie!!! :) Nie jestem zwolenniczką pokazywania bielizny, ale tu wygląda naprawdę dobrze! :) Efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz!
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaka Ty jesteś śliczna! nie mogę się napatrzeć. wiem o czym piszesz. ja tak szukam sobie następcy mojego nieśmiertelnego berecika, który w rzeczywistości okazał się śmiertelny :( szukam, szukam i nic. nic nie mogę znaleźć. ale jestem dobrej wiary, że gdy pojawią się jesienne kolekcje to razem z nimi pojawi się fala beretów :) co do twojego kapelusza jest śliczny i idealnie pasuje do twojej ślicznej twarzy. zawsze chciałam nosić duże kapelusze. są takie dramatyczne i tajemnicze.. nie mniej jednak nie są stworzone do kształtu mojej dziwnej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz boską figurę !!!

    OdpowiedzUsuń