.

.

wtorek, 26 sierpnia 2014



Dziś zabieram Was na małą wyprawę do Książa! Spędziliśmy tam ostatni weekend głównie na pracy (odbywały się tam Mistrzostwa Europy Młodzieży w Powożeniu Zaprzęgami, wykonywałam dla organizatorów fotoreportaż, którego fragmenty pokażę już niedługo również na blogu), ale i na eksploracji tego pięknego miejsca, znajdującego się stosunkowo blisko Wrocławia. Przepiękne tereny, klimatyczne, przepełnione swoistymi smaczkami. Jest to na pewno jedno z tych miejsc, które człowiek chce chłonąć. Badać receptorami, odkrywać. Człowiek nabiera powietrza w płuca i ma wrażenie, że cząsteczki tlenu przenikające do jego krwiobiegu przybliżają go trochę do tego miejsca i jego historii. Więc oddycha głęboko i uważnie, jakby nasłuchiwał opowieści, szeptanych przez niewidzialne usta. Magiczne dróżki, bajkowe zakątki i malownicze ogrody. Tu chce się spędzać czas. Podziwiać korę drzew. Przyglądać się ludziom. Podsłuchiwać o czym rozmawiają ze sobą dzieci. Dotykać piaskowca. Puszczać kaczki i łapać małe traszki (jedną chciałam adoptować, ale mi nie pozwolono). Łazić w totalnych ciemnościach, przyświecając sobie jedynie pseudo latarką z telefonu.  Zasypiać i budzić się w nieco innej rzeczywistości.



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i ładny blog ciekawe posty zapraszam do mnie ja już Cię zsobserwowałam teraz czekam na Ciebie
    Zachęcam też do komentowania
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Tym miejscem można się upajać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam. Bardzo dobre zdjęcia, niektóre kadry są jak z bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już tam nie byłam, z chęcią ponownie wybrałabym się w tamte okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe miejsce, a zdjęcia bardzo dobrze wykonane, z przyjemnoscią sie je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam niedawno ;-) Widoki są cudowne, świetnie oddałaś klimat tego miejsca zdjęciami!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna miejscówka, dobrze tak połazić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures
    Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh patrząc na te zdjęciach najchętniej od zaraz bym się spakowała i pojechała zobaczyć to magiczne miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre ujęcia jak z jakiejś baśni ..

    OdpowiedzUsuń