.

.

niedziela, 20 kwietnia 2014


Po raz kolejny zastał mnie świt. Niby jeszcze jest ciemno, ale nie oszukujmy się, niebo już dawno straciło barwę otchłani, zabarwiło się za to ciemnymi granatami, a gdzieś het, het na horyzoncie majaczy już nawet delikatnie czerwona łuna. Podczas gdy słońce przeciera oczy, ja przecieram ciężkie, jakby ołowiane już powieki, sprawdzam też stan moich cieni pod oczami, zastanawiając się czy znowu popełniłam o jedno mleko z kawą za dużo w ciągu dnia, czy może wina leży gdzie indziej. Wszystko jaśnieje, czerwona łuna diametralnie zwiększa swoja powierzchnie, nabierając coraz to zmyślniejszych odcieni. zrobiłabym Wam zdjęcie na instagrama, ale nie chce mi się wstawać z łóżka. Zresztą... mój zaufany Nikoś nie oddałby  zacności tej chwili, a co dopiero biedny, porysowany i smutny htc. To nic moi mili, zamiast tego mogę Was uraczyć nieco inną tematycznie, aczkolwiek całkiem sporą dawka zdjęć, które miałam okazję uczynić jakiś czas temu na terenie Barda. Piękne, pełne świeżości i naturalności modelki, budząca się do życia natura i wierny Nikoś w dłoni to wszystko co potrafi uczynić świat Kokijaża piękniejszym. Oby nigdy mu ich zatem nie zabrakło, dobre wiatry losu nie wykazały się skąpstwem, a rozpierzchnięta kokijażowa natura nie przeszkadzała w łapaniu chwil takich jak dzisiejszy świt. (Hmm zauważam pewna tendencję, zazwyczaj kiedy zbyt długo pozostaję sama ze sobą i ze swoimi myślami, tak zupełnie sam na sam,  powstają właśnie takie wpisy. Mi tam to nie przeszkaadzaa, ale jak czyja estetyka wrażliwsza, to może jednak niech czytania zaniecha (super, nie ma to jak ostrzegać na samym końcu... no ale lepiej późno niż wcale;)). Niechaj się stanie.


Przylaszczki! Dopiero teraz sobie przypomniałam jak nazywają się te drobne, fioletowawe kwiatuszki! :)

11 komentarzy:

  1. ostatnio w podobnym miejscu mialam zdjęcia... las i obok rzeka, niesamowity kontrast kolorów :)
    Piękne modelki, piękna biżuteria i zdjęcia również...
    Ja za to gdy jestem za sługo sama ze sobą, a tysiąc myśli w głowie goni kolejny tysiąc, nie jestem w stanie napisać nawet zdania, żeby miało ono sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też obiektywnie patrząc, sensu często piąte przez dziesiąte;D

      Usuń
  2. WOW! Ależ te zdjęcia mają klimat!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka w siwej sukience i sama sukienka - omg! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksi <3 mówiłam jej, że świetnie wygląda w tej sukience, a ta mi nie wierzyła! :))

      Usuń
  4. przepiękne, genialne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, modelki i stylizacje ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! I'm obsessed with all the accessories
    Beautiful post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń