.

.

czwartek, 26 grudnia 2013


Jak zadbać o brak nudy na święta? Ano trzeba się się wykazać pewną dozą umiejętności strategicznych i podstępnie kupić domownikom odpowiednie prezenty. I tak oto udało mi się odciągnąć rodzeństwo od laptopów, tabletów i innych smartfonów, na rzecz gier planszowych i kart. Są emocje jest rywalizacja, wielkie plany, ogromne rozczarowania, sukcesy na światową skalę i bolesne porażki. Jednak ciągle uważam, że do pełni szczęścia brakuje tu jednak Scrabbli, które jednocześnie trafiają teraz na pierwsze miejsce mojej listy domowych niezbędników.

Odkładając sprawę Scrabbli na bok, napisali do mnie ostatnio ludzie z SCOOP.pl, nowo powstałego (i w zasadzie ciągle jeszcze ewoluującego) miejsca, gdzie można wystawiać swoje ciuchy na sprzedaż, a także nabywać je od innych wystawców, z pytaniem czy bym tam do nich nie zajrzała, nie porozglądała się nieco i nie napisała słów paru o ich serwisie. Otóż zajrzałam, porozglądałam się i stwierdzić muszę, że prawdopodobnie po świętach napiszę o nich na blogu parę słów, zwłaszcza, że przekonują mnie obowiązujące tam zasady...  ale o tym kiedy indziej. Póki co wracam do książki i mandarynek, a Was zostawiam z moimi zdjęciami.



15 komentarzy:

  1. znów kapitalne zdjęcia. I fajny pomysł na prezenty, gdybym miała młodsze rodzeństwo, pewnie też pomyślałabym o czymś podobnym. A jak na razie dla lubego mam puzzle ze wspólnym zdjęciem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, nie ma to jak gry planszowe i karty w gronie najbliższych! Scrabble mamy i jak tylko jestem w domu to gramy ;)

    uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są genialne !
    Obserwuję i zapraszam :))
    http://braksensumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia!

    Pozdrawiam ciepło, http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, że udało ci się ich odciągnąć od nowoczesnej, megauzależniającej techniki - i to na rzecz gier planszowych, super! A w jaką książkę się zaczytujesz :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful pictures

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post!
    Merry Christmas and a Happy New Year!

    Lots of love from the casper&pearl girls,
    casper&pearl blog xo

    OdpowiedzUsuń
  8. pochwalisz się swoimi prezentami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej jestem zadowolona z koca z rękawami ;)

      Usuń
  9. Rewelacyjne fotografie, powtórzę to nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia i stylizacje na wielkim luzie :D

    OdpowiedzUsuń