.

.

poniedziałek, 13 maja 2013

Total black look


Czerń to barwa pochłaniająca najwięcej światła, niektórzy mówią, że jest to zaprzeczenie koloru i ja również za kolor jej nie uważam. To, że żywię do czerni szczególną sympatię nie jest żadną tajemnicą, co zresztą staje się jasne, gdy tylko wejdzie się na mojego tumblera. Cenię ją za powagę, nutę tajemniczości i oczywiście za to jak kontrastuje z moją jasną cerą. Total black look jest dla mnie odpoczynkiem i wytchnieniem od palety napaćkanych barw otaczającej mnie na co dzień, jest dla mnie ładem i porządkiem. Z pewnością spotkacie się tu z nim jeszcze nie raz.



Za zdjęcia i buty dziękuję Natashy, bez nich by nie wyszło:)










33 komentarze:

  1. The pictures looks gothic yet still chic.

    New post is up!
    XX, IamJenniya

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie!!!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny to nie kolor, czarny to styl życia :D
    Nie masz problemu z dobraniem podkładu do jasnej cery? Jakiego teraz używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam bardzo duży, najjaśniejszy jaki znalazłam to Lirene matująco-wygładzający 203 jasny i używam go od ponad roku z odrobiną białego cienia z Inglota, żeby uzyskać odcień stapiający się z moją cerą.

      Usuń
    2. Ja też mam problem ze znalezieniem dla siebie podkładu ;p
      Ogólnie jestem jak "córka młynarza" i tyle ;p
      Ty jesteś idealna! :) Zestaw rewelacyjny, czerń górą :*

      Usuń
    3. Ja też całe życie zastanawiałam się, dlaczego nie ma podkładów dla takich truposzy jak ja, ale w końcu znalazłam! choć używam "od święta", to dla mieszanej cery zdecydowanie mogę polecić,
      Rimmel match perfection, 010. aż nadto jasniutki, bardzo płynny i lekki

      Usuń
    4. O dzięki, wypróbuję koniecznie u siebie, zwłaszcza, że ja mieszana więc szanse zadziałania rosną:D

      Usuń
  4. nie ma to jak klasyczna czerń :) bardzo długo to ona dominowała u mnie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny outfit, naszyjnik jest mega!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. This all black outfit looks great! Love the setting!

    OdpowiedzUsuń
  8. baleriny balerinami,ale tu blog godny pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie! Czerń nie musi być nudna czy banalna. Do tego piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można na Ciebie patrzeć i patrzeć, wyglądasz naprawdę pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta sukienka jest idealna! wyglądasz tak minimalistycznie, ale tak ślicznie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! :) Bardzo mi się podoba :) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)
    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie czerń pięknie pasuje, wydobywa tą tajemniczość. W moim przypadku wersja total black się jednak nie sprawdza... wyglądam jakbym była chora. Po prostu muszę mieć jakiś kolor, chociażby w postaci kolczyków czy szala przy twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki naszyjnik :O chce go !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerń. No i moja przyjaciółka robi "czarno-białe przyjęcie" gdzie wszyscy muszą przyjść ubrani na czarno lub na biało. *_*
    Nie mogę się doczekać.

    Zapraszam do mnie ; magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the outfit:) great look :) very cute!

    www.modabyjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja mega mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. you look absolutely stunning
    gorgeous necklace
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ! Uwielbiam zwiewne tkaniny narzucone na resztę outfitu ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, mimo że to czerń Twój set nie jest nudny ani banalny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, nie wiedziałam, że prowadzisz też tumblr-a. miło, zajrze.

    A tutaj chcialam napisać, ze bardzo lubię czerń, zarówno na jasnej jak i ciemnej karnacji, słyszałam, że noszenie jej jest "pójściem na łatwiznę", ale jeśli mam męczyć się i utrudniać życie, codziennie kombinując z kolorem, to niech tak będzie, i niech będę kolorystycznie nie-ambitna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerń dla mnie jest królową kolorów - niech sobie inni mówią co chcą, dla mnie to podstawa mojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za bardzo miłe słowa na moim blogu:) Również obserwuje:)
    Świetne zdjęcia, ta sukienka i ogólnie total black look to coś w moim stylu:)
    super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń