.

.

piątek, 10 maja 2013

Szafa Polska i Sylwia Rochala


Na spotkanie z Sylwią Rochalą czekałam już od dawna i niewątpliwie było warto. Projektantka opowiedziała nam o swoich kolekcjach, a także o rynku modowym w Polsce z jej perspektywy. Najbardziej zainteresowała mnie kwestia recyklingu podczas tworzenia przez nią projektów. Wtórne użycie surowców to piękna idea, ale nie wiedziałam, że sięgają po nią również projektanci. Mocną stroną Sylwii Rochali są również nietuzinkowe i powiedziałabym nawet, że bardzo seksowne dzianiny. Uważam, że kolekcja Szaman ma bardzo trafioną nazwę, zawiera się w  niej surowość i powiązania z naturą. Jednak moim faworytem chyba w dalszym ciągu pozostaje Robot. Minimalizm i czerń, dużo czerni, momentami połysk. Czyli to co Kokijaże faworyzują.
Większość projektów można było nie tylko zobaczy, ale i podotykać, a także przymierzyć. Można było w ten sposób bliżej przyjrzeć się materiałom i zbadać ich faktury (ah chyba jestem dotykowcem, zawsze mi się wydaje, że lepiej widzę tkaninę kiedy mogę ją pogładzić, albo inaczej, dopiero wtedy widzę ją w pełni).
Cieszę się, że Sylwia zechciała do nas przyjechać i trochę nam poopowiadać o sobie i swoim dorobku. Świetna kobieta.


















A tu mała zapowiedź kolejnego posta.



22 komentarze:

  1. NICE PHOTOS

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/05/campus-look-drop-it-low.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się spódnica ze zdjęcia, lubię rzeczy projektantów, które na prawdę da się potem założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great post
    lovely pieces and pictures
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła to niespodzianka, że wykorzystuja recykling w projektowaniu ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne projekty i czekam na post ze stylizacją ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na nowy post!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na ten kolejny post ;) zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog , ahh zazdroszczę , że mogłaś uczestniczyć na takiej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była impreza, to było spotkanie.

      Usuń
  9. nie mogę przestać myśleć o tej jeansowej spódnicy zrobionej z koszul, no! </3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Ci bardzo możliwości uczestniczenia w takim spotkaniu!
    po tej próbce, którą tu u Ciebie zobaczyłam, myślę, że bardzo spodobałaby mi się ta kolekcja!
    ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. coś czuję, że szybciej zobaczysz melo, niż spódnicę, ale w sumie może być i jedno i drugie ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia świetne :) kolekcja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, świetne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukradłam Ci zdjęcie do wpisika :(

    OdpowiedzUsuń