.

.

piątek, 24 maja 2013


Cześć! Dziś jestem zdecydowanie łóżkowokołderkowym człowieczkiem. Przeziębiłam się od tych okrutnych deszczy i mroźnych wiatrów ostatnio nam nielitościwie panujących. Ani ciepłe płaszcze, ani parasolki nie pomogły. Zdążyłam jeszcze tylko wczoraj wypożyczyć książkę o wikingach, a potem już tylko podkołderkowe leżaczkowanie z gorącą herbatą w kubku. Taki los. Cóż poradzić.

Zdjęcia poniższe zostały uczynione jeszcze za pięknych słonecznych czasów, na krótko po których nastało srogie i nieprzystępne zimno (oby odeszło jak najszybciej w pokoju). Przywdziałam wtedy dość długą plisowaną spódnicę z materiału nie tak lekkiego jakby to mogły sugerować zdjęcia, który jednocześnie zniechęcał mnie tym do jej noszenia. Wiedziałam jednak, że pewnego dnia przyjdzie wena i kiedy będę się rano ubierać, sięgnę właśnie po nią. I tak też się stało. Aby podkreślić jej miętową barwę, założyłam bluzkę(sporządzoną dzięki babcinej uprzejmości) i baletki w kolorze jasnego, neutralnego beżu, któremu blisko do odcienia mojej skóry. Ciężkość materiału już mi nie przeszkadzała. Stała się tego dnia idealnie wyważona do mojego nastroju. Wszystko było takie jak trzeba.



Za zdjęcia dziękuję RA.





34 komentarze:

  1. fajna sesja ; DDD


    zapraszam . ...

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje zdjęcia w ruchu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zbijam piątkę, łóżeczkowy człowieczku, ja dziś dokładnie to samo poczyniałam <3

    cóż za piękna mięta w Twym wydaniu, pewnie w windę się wtopiłaś i Cię sąsiedzi nie zauważyli!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to klatka schodowa jest miętowa, coś mi się pomieszało chyba : <

    OdpowiedzUsuń
  5. jak napiszę, że te zdjęcia są piękne, to za mało! GENIALNE :) a Ty śliczna i taka subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna chora :( Przewiało Cię!
    wyglądasz tu pięknie! (uhuhuu jak zawsze), ale tu szczególnie, bo nie w czerni, a w jasnych kolorach! Choć ta brzoskwiniowa kreacja też cudna byla...
    właśnie winda czy klatka schodowa miętowa? chyba winda! bo klatka schodowa taka brzoskwiniowa i się panom mieszkańcom nie podobała gdyż do różu zbliżona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kocham was! Winda miętowa, a klatka tak jak mówisz (piszesz), Kasiu masz niezrównaną pamięć! <3

      Usuń
  7. adorable photos :)

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/05/campus-look-run-baby-run.html

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sesja!!! spódnica maxi cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz. Zdjęcie są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Twoja maxi jest fenomenalna. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia. Wow Wow Wow <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej spódnicy... ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. O nie! Oddawaj mi tę spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the white skirt you have on! The top looks great with it! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka piękna, latająca rusałka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie magiczne zdjęcia, rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa pierwsze zdjęcia są genialne. Stylizacja również bardzo mi się podoba. I jaka wąska talia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny set!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kokijaże drogie, jak pięknie! Podziel się swoim RA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty outfit !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! Your Style is perfect <3 ... your Blog is great! I'm a follower now, i must be :))
    Maybe you want to take a look at my Blog and we can follow each other! :)

    http://the-unfinished-painting.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny set , Ty wyglądasz cudownie <3 a pierwsza fota Mistrz ! ...oby jak najszybciej wróciło do nas ciepełko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co się na to nie zapowiada ;<

      Usuń
  22. Świetne, niby banalne, ale BARDZO mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem od czego zacząć... Od zachwycania się stylizacją, czy zdjęciami? Napiszę prosto- i jedno i drugie CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia i stylizacja! Spódnica i buciki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez takie zdjęcia pogoda za oknem jeszcze bardziej frustruje. Cudny strój i przepięknie sfotografowany!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń