.

.

poniedziałek, 11 lutego 2013

Abstrakcja jest ok


Ah jak dobrze tu wrócić! Komfort psychiczny zaraz wraca na właściwy poziom. To taki inny powrót do domu. Tyle się we mnie kłębiło, a teraz jakby gdzieś poznikało. Poznikało i pozaszywało się nie wiadomo gdzie. Dlatego też pozwolę sobie ograniczyć swoje wywody do minimum (Zwłaszcza, że zza ściany krzyczą na mnie żebym kończyła i biegła do sklepu po coś słodkiego. Eh nie ma to jak być paziem we własnym domu).

Dziś sercem jestem z Małgorzatą, bez której te zdjęcia nigdy by nie powstały, zapraszam również na jej bloga.








47 komentarzy:

  1. such an amazing post...love the quality of the pictures. i love everything...the hat, the coat...the entire ensemble
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, świetne zdjęcia ;)


    www.edgeofblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. love this photo. so interesting

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/02/join-my-first-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenyy, jakie piękne zdjęcia ! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia, co najmniej jak z jakiegoś magazynu modowego!. Brawa dla fotografa i oczywiście modelki :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sesja!! cudownie!!!



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures! Love the first one!!
    xoxo
    G

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie daj się, przynieś im sól w ramach protest-gestu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem muszę przykładnie paziować, chłopak uzyczył mi kompa do napisania notki :<

      Usuń
  9. Ja od latania do sklepu mam młodszą siostrę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędne zdjęcia! A ten kapelusz i uroda porywają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o cudowne .. urocze wprost zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te zdjęcia są wręcz magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a wonderful pics, followed!

    OdpowiedzUsuń
  14. Za krótko piszesz! A ja lubię czytać twoje wywody. :) Nie wiem jak to robisz, ale hipnotyzujesz takimi zdjęciami. Pierwsze jest naj! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, cóż za styl, jestem pod wrażeniem! I te włosy wychodzące spod kapelusza- magia!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, może Ciebie też zainspiruję do zrobienia własnoręcznego kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tych zdjęciach *.* są idealne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są przeprzeprzegenialne ! klimat jest :>
    `tak mi się podoba że obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  18. te zdjęcia są genialne !!!!! *_*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. te zdjęcia są cudowne! takie profesjonalne;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałabyś zobaczyć moją minę w tym momencie. Wyraża ona pełen podziw dla tego, co tu zobaczyłem! Świetne zdjęcia, klimat jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia, więc jak najbardziej na bloga Małgorzaty zaglądnę, masz to jak w banku. ;)
    Od dawna szukam takiego fajnego i dużego kapelusza, ale niestety szczęście się do mnie nie uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
  22. WOOOOOOOOOOOW..!!!
    Jestem pod wrażeniem...Stylizacja jest świetnie wpasowana w klimat zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem zakochana w tb !! i w twoich zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oh these photos are amazing <3
    I love your style and the blog, visit mine :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny blog, piękne zdjęcia. obserwuję :)

    Desire

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszytsko jest perfekcyjnie piękne ...
    CUDO

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG AMAZING is all we can say!
    thank you soo much for your lovely comment, followed you :)
    xxx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  28. this entire photoshoot is flawless! You look like a model!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny blog, jesteś bardzo oryginalna! dodaję do obserwowanych z przyjemnością :) również zapraszam do siebie :-)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są na prawdę klimatyczne wyglądają jak z dawnych lat:) Chętnie zrobiłabym ci zdjęcia:)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stunning pictures, love the photography on your blog, it totally stands out! I would be honoured if you have a peek at my blog..

    Love,
    Shubhi's Revels!

    OdpowiedzUsuń
  32. taka jesteś na tych zdjęciach śliczna, zwiewna i gibka niczym gałąź leszczyny w majowy poranek, że nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow zdjęcia , są poprostu idealne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te zdjęcia genialne. Jak kadry z filmu

    OdpowiedzUsuń