.

.

niedziela, 30 grudnia 2012

Nieco po północy



Właściwie  to jest minuta po na moim czasomierzu wbudowanym w lapka, ale więcej niż pewne jest, że zanim skończę ten post będzie nieco, ale przed pierwszą. Mijają kolejne minuty, a ja zamiast skupić się na pisaniu o swoim niezdecydowaniu odnośnie wdzianka na jutro, uciekam myślami w stronę kuchni. Tam na stoliku czekają grzecznie dwie butelki szampana. Matko jak ja dawno nie piłam takich rzeczy! A muszę czekać aż do jutra. Jakie to jest smutne... Dobra trzeba zająć czymś myśli.
Postanowienia noworoczne! Robi się jeszcze przed sylwestrem, czy już w Nowym Roku? Nigdy czegoś takiego nie uskuteczniałam, więc nie wiem... Zwykle postanawiałam sobie rzeczy na bieżąco w ciągu roku, to znacznie ułatwia sprawę. Jednak gdybym miała sobie coś teraz postanowić na przyszły rok to z pewnością byłoby to picie szampana częściej niż raz na dwanaście miesięcy.
Niżej powód mojego niezdecydowania. Złota sukienka, czy zestaw z poprzedniego posta... trudno, jutro wyjdzie w praniu.

Bawcie się dobrze!

i grzecznie :>















Happy New Year!





18 komentarzy:

  1. zdecydowanie złota sukienka na jutro, baw się dobrze i szczęśliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience! ..i zdjęcia bardzo mi się podobają ;) udanej imprezy sylwestrowej życzę i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your make up. so soft and natural

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2012/12/campus-look-last-day-of-2012-dont-worry.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie blogi jak ten ;) Kilka słów od siebie, prosto z mostu, a jednak ciekawie ;) Ślicznotka. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Złota jest super i jest lepsza :)
    Udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kreacja też ekstra, ale ja chyba głosuję za poprzednią wersją :D
    udanej zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem tamta knieca lepsza na zabawę :D A postanowienia sobie daruje, bo i tak nikt ich nie realizuje XD

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna sukienka, chętnie bym Ci ją zabrała ;d
    i zdjęcia mi się pdoobają ;d
    Do siego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. i am totally in love with ur blog! its awesome! keep on blogging! u are amazing <3 i definitelly follow!!!
    check out my site if u want to :)

    FACEBOOK - POCKETFUL OF DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tę kieckę!
    A oczka... ;>
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! Sukienka ma oryginalny krój, a kolor świetny! Zdjęcia fantastyczne, nadają fajnego klimatu! Zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry Happy whatever New Year!!! utrzymuje stwierdzenie żeś femme fatale :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wow zakochałam się w tej sukience, jest piękna, a ty wyglądasz w niej po prostu PERFEKCYJNIE <3
    uwielbiam*_* mój ulubiony dzisiejszy post :DD
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń