.

.

wtorek, 11 grudnia 2012

L'age d'Or baroque

Ponieważ postanowiłam zasnąć dzisiaj przed północą, bardzo poważnie rozważyłam nic tu dziś nie napisać. Tak się jednak stać nie mogło, zważywszy na to, że zostało mi do rozdania jeszcze jedno podwójne zaproszenie na Creative People Party organizowane przez Ne Comme Ca (ah jak pięknie to brzmi!) i Coffe Planet, które wydarzy nam się w tą sobotę o ile dobrze sprawdziłam... A więc jeśli kto chętny, to prosze pisać, że "Ja!", potrzebuję również podania personaliów i wskazane jest oczywiście Polubienie.
Ok, już dwie minuty po północy, a chciałam być punktualna...






20 komentarzy:

  1. rewelacyjne wzory!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  2. w sobotę, zaiste ;)

    piękną masz tę swetro-bluzę, czy co to tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superasta ta bluza tudzież ponczo, wygląda jak uszyta z szala - cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm w zasadzie to sama też nie wiem za bardzo pod co można to podpiąć, na pewno nie jest to sweter, faktura materiału nie wskazuje też na to aby była to bluza. Może faktycznie trzeba to zaklasyfikować jako ponczo... niemniej z wahaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne to wdzianko! skąd je panna wzięła? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne ponczo-bluzo-sweter <3
    no to widzimy się w sobotę, też się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś inaczej na tych zdjęciach wyglądasz :D Tak czy siak - ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakbym miala czas to z chęcią bym sie wybrala ;< ale niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw i Ty!:) + dziękuję za przeuroczy komentarz<3

    OdpowiedzUsuń
  10. hi dear...love the jumper...great photos...now I follow you back ^^
    kiss and happy day
    vendy

    NEW POST !!!
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się. wyglądasz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wooo zaskoczenie ogromne. cholernie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd, skądże masz tą sliczną, barokową cudną bluzę?! Zakochałam się w niej :D

    OdpowiedzUsuń