.

.

niedziela, 16 grudnia 2012

Creative People Party




Tym razem znaleźliśmy się w Coffee Planet, które jak dla mnie jest bardziej art, niż coffee i jest to komplement. Impreza miała nam niejako przybliżyć twórczość takich projektantek jak Ola Topczewska, Anna Maksymiuk, Nika Danielska i Marita Bobko. Czy przybliżyła? Średnio na jeża. Bo jeśli chodzi o prezentację mody to samo ubranie i postawienie modelki jak manekina nie wystarczy, żeby osiągnąć ten cel. To jest za mało. I wcale się nie dziwię, że budziło wszechobecne rozczarowanie.

Coffe Panet jest przestrzenią bardzo przyjazną artystom, ale jednocześnie ich ograniczającą. A może nieumiejętnie wykorzystywaną... Bo dokładnie z taką samą sytuacją miałam do czynienia kiedy jakiś czas temu zostałam zaproszona na wystawę pewnego fotografa, właśnie w to miejsce. Kiepska prezencja i rozczarowanie moje i moich znajomych.
No ale nic. Uważam, że najlepiej wybrnęła z tego wszystkiego Nika Danielska, której alienowate projekty prezentowały półnagie modelki co było intrygująco piękne, niosące zarazem zimny dreszczyk. Niepokojące konstrukcje zwisały również z sufitu, podświetlane czerwonym światłem. Wspaniały klimat. Moda niby nie do noszenie, a jednak, weszłam na facebooka Niki i po przejrzeniu nieco jej dorobku, muszę stwierdzić że wiele projektów można spokojnie nosić z ubraniami. 
Podobała mi się również sama atmosfera Creative People Party. Niesamowicie pozytywna. Była też okazja do spotkania się ze znajomymi. Porozmawiania. Pośmiania się. A to wszystko jest również bardzo ważne. Za to duży plus.





























16 komentarzy:

  1. Miło jest zobaczyć u Ciebie swoje zdjęcie. Niewątpliwie się wyróżniałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na to, że była świetna zabawa, super! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your photography!!

    Thanks for commenting on my blog :) will be following you!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne zdjęcia, aż chce się w nie wejść, wchłonąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks :)

    You have a great blog! I follow you ;)
    Bisous xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Łeee, a mnie nie było, bo się uczyłam do głupiego egzaminu!
    Znowu kapelusz, bardzo mnie to cieszy, bo wygląda w nich Pani prześwietnie.
    I ten naszyjnik!
    Wyglądasz jak diva! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i love your hat and the necklace(i just died)
    love vikee

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, wyglądałaś wspanialne, jak gwiazda! Naprawdę zjawiskowo! Szkoda, że nie udało mi się pojawić na CPP, ale cóż.. :) mam nadzieję, że się dobrze bawiliście :-) A tymczasem WESOŁYCH ŚWIĄTTT!!!!!!!!!:*

    OdpowiedzUsuń