.

.

niedziela, 11 listopada 2012

Wrocław Fashion Meeting




Dotarłam tam dopiero ok 18.00, szczęśliwie załapując się na galę finałową. Rozpoczynało ją Mohito, fajnie, ładnie, ale nic odkrywczego. Kiedy oglądałam Folk Design mimowolnie pomyślałam o Krystynie, zakochała by się we wszystkim. Ja nie odczuwam jakiś specjalnych ciągot do folku, niemniej popieram, potrafi być wyjątkowo piękny, no i to w końcu sięganie do polskiej kultury. Folk Design sięga, ale jak dla mnie niestety idzie w stronę kiczu, a potem jeszcze tylko krok i ktoś powie "Wieś tańczy i śpiewa!".

Le Blakk może uchodzić za kobiece, większość sukienek była prosta jak drut i choć uwielbiam minimalizm to ten był nieciekawy, nudny. Przestałam ziewać kiedy zaczęły się pojawiać modelki w kapeluszach z piórami, kiedyś w podstawówce miałam sporą kolekcję piór i do dziś nie mogę się im oprzeć. Jednak kapelusze to tylko dodatek, wpływa na stronę wizualna pokazu, nie na samo Le Blakk.
Spodobały mi się jeden czy dwa projekty w stylu typowo myśliwskim i wybrałam sobie sukienkę, która gdzieś tam mnie milej zaskoczyła (pokażę niżej).

Moimi ulubieńcami byli Gonsior i Gawrońska-Kasperska. Totalnie inne kierunki, a oba równie mocno podbiły moje serce. W dodatku kraja mi się ono, że nie mam zdjęć z pokazu Gawrońskiej bo nie mogę pokazać co najbardziej mi wpadło w oko... a może to i lepiej, musiałabym pokazać prawie wszystko.




MOHITO





FOLK Design




Le Blakk





gołe plecki i naszyjnik zawieszony na łopatkach, bardzo na plus


Gregor Gonsior












3 komentarze:

  1. mnie się jednak Folk Design najbardziej podobał. < 3 ale ja się lubuję w takich zbyt pstrokatych rzeczach : < Chociaż może jednak cekin i futerko i połączeniu z chudą góralką w kaloszach to już była lekka kiczowatość. Najbardziej mnie bawił kaloszowy chód!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty byłaś wieczorem, ja od rana do popołudnia, taka wymiana :D dzięki temu każda może zobaczyć to, na czym jej nie było :D
    super wyglądasz na tych zdjęciach, jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zabójczo ♥
    cała kolekcja robi wrażenie,ale jakoś sukienki mnie urzekły !
    pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń