.

.

poniedziałek, 12 listopada 2012

Pogaduchy Wrocławskich Blogerów



Jak to miło ze strony studiumprzypadku.com, że po raz kolejny zorganizowali Pogaduchy. Spotkanie blogerów plus obowiązkowe przebrania, tematyka filmowa. I pomyśleć, że jeszcze na początku mówiłam sobie "ee pewnie przebiorą się tylko z trzy osobyy", "pewnie będzie nudno". Nie można było bardziej się mylić. Atmosfera bajeczna. Tudzież bardziej by pasowało powiedzieć- filmowa. Widać było po ludziach, że każdy się świetnie bawi. Trudno się dziwić. Gospodarze zgrabnie zarządzali zgromadzonym przez siebie kapitałem ludzkim. Prowadzili imprezę i jednocześnie wszystkiego doglądali. Cóż by tu jeszcze dodać... fajna sprawa po prostu.

Zdjęcia podprowadzone Rykoszetce, dzięki.











7 komentarzy:

  1. Gdzie są jakieś informacje na temat spotkań wrocławskich blogerów? Bardzo chętnie dołączę do tej społeczności, ale nie mam bladego pojęcia gdzie są jakiekolwiek informacje na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do śledzenia www.studiumprzypadku.com na facebooku. Tam ogłaszamy kolejne edycje!

      Usuń
  2. FROG: wyślij swój mail na tomek@studiumprzypadku.com albo zostań naszym fanem na FB - http://www.fb.com/studiumprzypadku/, a info o kolejnej edycji z pewnością Cię nie ominie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę ominąć kolejnej edycji, nie ma opcji! : D

    za kogo Ty właściwie byłaś przebrana? Nie mogę skminić

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie sobie wyobraziłam jak ten ktoś owe hasło wpisujący musiał wyglądać. : ((( Od dziś zdjęcia na bloga z uciętymi stopami!

    nie, żebym się czuła urażona faktem tego straszliwego wyproszenia, bardziej mnie on bawi jednak

    KOKIJAŻOWA CALINECZKO WYBACZ MI NIEROZPOZNANIE TWOJEGO STROJU. Za dzieciaka wyobrażałam ją sobie zawsze z żółtej kiecy, nie wiedzieć czemu : (

    OdpowiedzUsuń